Handels vilkår
På alle handler er der 2 års reklamationsret, der gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening, fejl håndtering, eller fejl under privat installation.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages FULD retur ret på varer købt hos os, så længe varen IKKE har været åbnet. 14 dages perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Fortrydelse skal anmeldes til os SENEST 14 dage efter købet, og senest 14 dage efter fortrydelsen skal forsendelsen sendes retur.
Forsendelses omkostningerne ved returnering dækkes IKKE. Returnerings omkostningerne dækkes således ikke af den fulde retur ret. Det er således KUN varens købs pris der dækkes af den fulde retur ret.
Brugte vare tages gerne retur. Men ved returnering af brugte eller åbnede vare refunderes IKKE det fulde beløb! Istedet vurdere vi hvad vi kan videresælge varen til, og KUN dette beløb refunderes!
Hvis du vil gøre brug af retur retten skal dette meddelels ved at udfylde denne formular LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter selv for eventuel forringelse af varens værdi, og det forventes at varen returneres i original uåbnet indpakning. Med andre ord – Varen og dens indpakning skal returneres i samme stand som den blev modtaget, ellers forbeholder vi os ret til ikke at returnere det fulde beløb, eller helt at nægte returnering af varen (hvis vi mener den er verdiløs).
Ved returnering
Rettes henvendelse via DENNE FORTRYDELSESFORMULAR og varen sendes retur til:
Airsoft Teknik
C/O Søren Hansen
Elmevang 5
2660 Brøndby Strand
Der modtages IKKE pakker sendt pr efterkrav, og det er dit eget ansvar at kunne dokumentere at forsendelsen er nået frem til os! Derfor anbefaler vi ALTID af du sender varen retur som pakke. Men hvis du ønsker at spare portoen må du gerne PÅ EGET ANSVAR sende retur som brev .
Da vi ikke har en fysisk butik er det IKKE muligt at møde op med varen personligt!
Refusion
Når vi har modtaget den aftalte returnering efterser vi varen, og her efter kontaktes du (via de kontakt oplysninger du har anført) med en bekræftigelse når vi har kontroleret varens stand. Du bedes ALTID sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre aftalte beløb.
Betaling
Airsoft Teknik modtager betaling med Visa og Master card.
Ønsker du at betale med Mobile Pay eller bank overførsel, så skriv til os hvilke vare du ønsker at bestille, så opretter vi din bestilling og sender dig betalings info pr mail.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er angivet incl. moms.
Faktura
Når du køber et produkt hos os får du tilsendt en kvittering per mail samt en faktura sammen med dit køb. Fakturaen skal du gemme i hele reklamations perioden, da du som køber er forpligtet til at dokumentere dit køb hvis du vil kunne gøre brug af reklamations retten. Vi gemmer en kopi af alle faktura, og bestræber os på at hjælpe alle kunder så godt vi kan.
Levering
Hos Airsoft Teknik afsender vi så hurtigt vi kan, men for at holde priserne helt i bund er det ikke alle vare vi holder på lager. Derfor kan der forekomme længere levrings tid. Vi bestræber os på at afsende alle ordre inden for 1-2 hverdage, men det kan tage op til 7 hverdage da visse vare først skal indhentes. Hvis ordre ikke kan afsenden inden for 7 hverdage, gives besked herom inden for 5 hverdage.
Klager og tvister
Vi bestræber os på at løse klager og tvister hurtigt og effektivt, men da vi til tider kan have tavle perioder, beder vi selvfølgeligt vores kunder om at give os tid til at behandle deres klager. Den normale svartid på en klage er inden for 7 dage, men vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.
Den 1. oktober 2015 trådte et nyt forbrugerklagesystem i kraft. Det betyder at vi er forpligtet til at oplyse om, hvilket særligt klageorgan du kan gå til, hvis de har en klage som vi ikke kan løse sammen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen skal foretage mediation i klager, der er omfattet af lov om forbrugerklager, og som indbringes af en forbruger for styrelsen. Mediationen foretages af Center for Klageløsning, der er en klageinstans under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Center for Klageløsning behandler klager, der ikke hører under et godkendt privat tvistløsningsorgan, eller et lovbestemt alternativt tvistløsningsorgan. Kontaktoplysninger: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Privatliv
Vi respektere privatlivets fred, men det er svært at lave gode løsninger uden at tage visse midler i brug. Læs derfor vores privatlivs politik hvis du vil vide mere om hvordan vi behandler oplysninger om dig.
Hvis du har spørgsmål til vores handels vilkår er du velkommen til at kontakte os via kontakt formularen du finder her: Kontakt os her.
På alle handler er der 2 års reklamationsret, der gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening, fejl håndtering, eller fejl under privat installation.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages FULD retur ret på varer købt hos os, så længe varen IKKE har været åbnet. 14 dages perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Fortrydelse skal anmeldes til os SENEST 14 dage efter købet, og senest 14 dage efter fortrydelsen skal forsendelsen sendes retur.
Forsendelses omkostningerne ved returnering dækkes IKKE. Returnerings omkostningerne dækkes således ikke af den fulde retur ret. Det er således KUN varens købs pris der dækkes af den fulde retur ret.
Brugte vare tages gerne retur. Men ved returnering af brugte eller åbnede vare refunderes IKKE det fulde beløb! Istedet vurdere vi hvad vi kan videresælge varen til, og KUN dette beløb refunderes!
Hvis du vil gøre brug af retur retten skal dette meddelels ved at udfylde denne formular LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter selv for eventuel forringelse af varens værdi, og det forventes at varen returneres i original uåbnet indpakning. Med andre ord – Varen og dens indpakning skal returneres i samme stand som den blev modtaget, ellers forbeholder vi os ret til ikke at returnere det fulde beløb, eller helt at nægte returnering af varen (hvis vi mener den er verdiløs).
Ved returnering
Rettes henvendelse via DENNE FORTRYDELSESFORMULAR og varen sendes retur til:
Airsoft Teknik
C/O Søren Hansen
Elmevang 5
2660 Brøndby Strand
Der modtages IKKE pakker sendt pr efterkrav, og det er dit eget ansvar at kunne dokumentere at forsendelsen er nået frem til os! Derfor anbefaler vi ALTID af du sender varen retur som pakke. Men hvis du ønsker at spare portoen må du gerne PÅ EGET ANSVAR sende retur som brev .
Da vi ikke har en fysisk butik er det IKKE muligt at møde op med varen personligt!
Refusion
Når vi har modtaget den aftalte returnering efterser vi varen, og her efter kontaktes du (via de kontakt oplysninger du har anført) med en bekræftigelse når vi har kontroleret varens stand. Du bedes ALTID sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre aftalte beløb.
Betaling
Airsoft Teknik modtager betaling med Visa og Master card.
Ønsker du at betale med Mobile Pay eller bank overførsel, så skriv til os hvilke vare du ønsker at bestille, så opretter vi din bestilling og sender dig betalings info pr mail.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er angivet incl. moms.
Faktura
Når du køber et produkt hos os får du tilsendt en kvittering per mail samt en faktura sammen med dit køb. Fakturaen skal du gemme i hele reklamations perioden, da du som køber er forpligtet til at dokumentere dit køb hvis du vil kunne gøre brug af reklamations retten. Vi gemmer en kopi af alle faktura, og bestræber os på at hjælpe alle kunder så godt vi kan.
Levering
Hos Airsoft Teknik afsender vi så hurtigt vi kan, men for at holde priserne helt i bund er det ikke alle vare vi holder på lager. Derfor kan der forekomme længere levrings tid. Vi bestræber os på at afsende alle ordre inden for 1-2 hverdage, men det kan tage op til 7 hverdage da visse vare først skal indhentes. Hvis ordre ikke kan afsenden inden for 7 hverdage, gives besked herom inden for 5 hverdage.
Klager og tvister
Vi bestræber os på at løse klager og tvister hurtigt og effektivt, men da vi til tider kan have tavle perioder, beder vi selvfølgeligt vores kunder om at give os tid til at behandle deres klager. Den normale svartid på en klage er inden for 7 dage, men vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.
Den 1. oktober 2015 trådte et nyt forbrugerklagesystem i kraft. Det betyder at vi er forpligtet til at oplyse om, hvilket særligt klageorgan du kan gå til, hvis de har en klage som vi ikke kan løse sammen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen skal foretage mediation i klager, der er omfattet af lov om forbrugerklager, og som indbringes af en forbruger for styrelsen. Mediationen foretages af Center for Klageløsning, der er en klageinstans under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Center for Klageløsning behandler klager, der ikke hører under et godkendt privat tvistløsningsorgan, eller et lovbestemt alternativt tvistløsningsorgan. Kontaktoplysninger: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Privatliv
Vi respektere privatlivets fred, men det er svært at lave gode løsninger uden at tage visse midler i brug. Læs derfor vores privatlivs politik hvis du vil vide mere om hvordan vi behandler oplysninger om dig.
Hvis du har spørgsmål til vores handels vilkår er du velkommen til at kontakte os via kontakt formularen du finder her: Kontakt os her.